"מראים לממ"ז את הדרך החוצה" | כתבי המשטרה בראיון

אסתי פלד No Comments on "מראים לממ"ז את הדרך החוצה" | כתבי המשטרה בראיון

כתב המשטרה, בנצי ליזרוביץ' ב'מהדורת הבוקר': "אם ממ"ז לתל אביב עמי אשד בנה על להיות מפכ"ל בעתיד, זה כבר לא על הפרק". אבי גדלוביץ "בחדרי": "אשד מאמין בחופש המחאה ולא משנה במי מדובר. לפני כשנה בהפגנה הגדולה של 'הפלג' בכביש 4 הוא נתן הנחיה להכיל את המחאה למרות שחסמו את הכביש. אבל ברור שהוא נוטה לצד השמאלי"

צילום: Erik Marmor/Flash90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנצי לייזרוביץ' בראיון ב"מהדורת הבוקר" עם בצלאל קאהן מתייחס לסערה בהדחת מפקד מחוז מרכז ניצב עמי אשד בהעברתו לראש אגף ההדרכה מפיקוד מחוז תל אביב, עליו הוטחה ביקורת על נהיגה ביד רכה במפגיני השמאל: "עמי אשד היה קודם במחוז ירושלים, סגן מפקד המחוז ותפקידים נוספים. קצין מוערך. מכיר טוב את הציבור החרדי". 

כתב המשטרה באתר "בחדרי חרדים" אבי גדלוביץ': אשד באמת מאמין בחופש המחאה ולא משנה במי מדובר. ראינו לפני שנה הפגנה גדולה כביש 4 שאשד נתן הנחיה להכיל את המחאה למרות שחסמו את כביש 4.  היחס שלו למפגינים כעיקרון הוא יחס שווה. הדעות שלו ידועות. ברור לכולם שהוא נוטה לצד השמאלי של המפה ואולי זה מה שהדליק את בן גביר".

לייזרוביץ': "ההדחה של אשד זה לא משהו שנולד מהיום. כל סבב מינוי לוקח חודשים. העיתוי על ההודעה אולי קשור למה שהיה לאחרונה אבל ההדחה תוכננה מראש. בדרך כלל המפכל ממליץ והשר רק מקבל אתת ההמלצות. השר עצמו לא מחליט". 

גדלוביץ': "ראש אגף הדרכה זה תפקיד שנותנים לקצין מתחיל בדרגת ניצב. זו דרך להראות לו את הדרך החוצה".

לייזרוביץ': "אם הוא בנה על להיות מפכ"ל בעתיד זה כבר לא יהיה על הפרק".

גדלוביץ': "קובי שבתאי ניסה להתנצל אתמול. אבל צריך לומר בוודאות שבן גביר ושבתאי תמימי דעים ביחס לעמי אשד. שניהם לא שבעי רצון ממנו. המפכ"ל היה מדיח אותו גם ללא בן גביר".

האזינו לראיון המלא



0 תגובות